Har du en fråga om din beställning?
Läs då vår FAQ nedan, som innehåller de vanligaste frågorna. Om du inte får svar på din fråga, vänligen kontakta oss.
UPPDATERING AV COVID-19
Tyvärr upplever vi fortfarande tullförseningar utanför vår kontroll på grund av COVID-19.
Vänligen ge oss 5-8 arbetsdagar för leverans.
Vi gör vårt bästa för att minska förseningen.
BESTÄLLNINGAR:
HUR BETALAR MAN?
Vi accepterar Klarna, Ideal, Bancontact, Visa, Visa Debit, MasterCard och American Express.
ÄR DET SÄKERT ATT BESTÄLLA PÅ NÄTET?
Vi är medlemmar i "Verified by Visa" och "Secure by Mastercard", vilket ger ytterligare säkerhet. Vi använder krypteringssystem enligt branschstandard för potentiellt känslig information som ditt namn, din adress och annan kritiskt känslig information som dina kredit- eller betalkortsuppgifter. Information som skickas mellan din dator och vår webbplats kan inte läsas om någon annan skulle avlyssna den.
Niska-paris skickar en ny beställning om ditt paket är förlorat, skadat eller inte har kommit fram.
HUR VET JAG OM NI HAR MOTTAGIT MIN BESTÄLLNING?
När du har lagt din beställning kommer du att hänvisas till en orderbekräftelse med uppgifter om din beställning. Denna information kommer också att skickas till dig via e-post, det kan ta en viss tid innan du får e-postmeddelandet. När vårt team på lagret har behandlat din beställning kommer du att få ett andra e-postmeddelande som informerar dig om att din beställning är på väg. Om du inte har fått e-postmeddelandet kan du kontrollera din skräppostmapp.
KAN JAG ÄNDRA MIN BESTÄLLNING?
Så länge din beställning inte har behandlats kan du fortfarande ändra din beställning. Skicka oss ett e-postmeddelande med all nödvändig information och den ändring du vill göra.
KAN JAG SPÅRA MIN BESTÄLLNING?
När du har fått e-postmeddelandet om leverans kan du kontrollera statusen för din beställning via track & trace.
KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?
Så länge din beställning ännu inte har behandlats kan du avbryta den. Detta kan göras inom 24 timmar.
VAD SKA JAG GÖRA OM JAG FÅR EN FELAKTIG ELLER DEFEKT VARA?
Kontakta oss inom 24 timmar info@byklarafashion.com med ditt ordernummer. Vår kundtjänst kommer sedan att ta itu med problemet så snart som möjligt!
FÖRSÄNDNING:
VAR SKICKAR NI TILL?
Vi skickar över hela världen.
VAD ÄR FRAKTKOSTNADERNA?
Vi erbjuder gratis frakt på alla beställningar.
HUR LÅNG TID TAR FRAKTEN?
Leverans tar i genomsnitt 5-7 arbetsdagar efter att vi har behandlat din beställning. På grund av COVID-19 kan det ibland ta något längre tid, upp till 7-10 arbetsdagar.
VAD HÄNDER OM JAG INTE ÄR HEMMA NÄR MITT PAKET LEVERERAS?
Transportören lämnar ett kort där det står att de försökte leverera paketet och ger dig information om var paketet skickades, hur du kontaktar dem för att bestämma en ny leveranstid eller var du kan hämta ditt paket.
KRÄVS DET EN UNDERSKRIFT FÖR MIN LEVERANS?
Om du är hemma krävs en underskrift vid leveransen.
KAN JAG SKICKA TILL EN ANNAN ADRESS ÄN MIN FAKTURERINGSADRESS?
Du kan få ditt paket skickat till en annan adress.
VAD HÄNDER OM MITT PAKET INTE KOMMER FRAM?
Vänligen kontakta oss via e-post.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)