Beställning och leverans
Vi strävar efter att göra beställnings- och leveransprocessen så enkel som möjligt för våra kunder. Men om du har några frågor eller stöter på andra problem, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Nedan förklarar vi hur din beställning behandlas och levereras.
Frakt och leverans
Har du inte fått din beställning efter den angivna leveranstiden eller har du andra frågor? Tveka då inte att kontakta vår kundtjänst!
Fraktkostnader:
Vi erbjuder gratis frakt på alla beställningar
Vi tar endast emot beställningar i omkringliggande skandanska länder som t.ex: Vi accepterar endast beställningar i följande länder: Sverige, Norge, Danmark och Finland.
Leveranstid
Om den finns i lager kommer din beställning att skickas och behandlas inom 24 timmar. Vår leveranstid efter dessa 24 timmar är 5-10 arbetsdagar (exklusive helger). På grund av förseningar utanför vår kontroll av COVID19 kan detta ta längre tid.
Observera att efter 24 timmar kan din beställning inte avbrytas eftersom bearbetningen redan har påbörjats vid det laget.
Frågor om din beställning?
Tveka inte att kontakta oss. Vår kundtjänst är tillgänglig 7 dagar i veckan.